Powrót do strony głównej

Uczniowie z Kadzidła na wycieczce
w Górach Stołowych

(tekst: Ewa Piotrowska; zdjęcia: Archiwum PG w Kadzidle)

---------------------------

10 maja uczniowie z Publicznego Gimnazjum w Kadzidle wraz z opiekunami Ewą Piotrowską, Alicją Duszak, Tadeuszem Kacprzykiem i Ryszardem Grzybem wyjechali na 5-dniową wycieczkę w Góry Stołowe.

Pierwszy dzień spędziliśmy we Wrocławiu, gdzie dzięki przewodnikowi mieliśmy okazję poznać historię miasta oraz zobaczyć Rynek, który zachwycił nas swoją piękną architekturą. Nie udało nam się odnaleźć 346 krasnali, które są wizytówką Wrocławia, ale mamy nadzieję, że niedługo wrócimy do tego magicznego miasta.

Z Wrocławia przenieśliśmy się do Dusznik Zdroju, gdzie mieszkaliśmy w samym środku Parku Zdrojowego.

Kolorowa fontanna, Dworek Fryderyka Chopina i przepiękny Park to największe atrakcje tego uzdrowiskowego miasta.

Kolejny dzień to zwiedzanie Pragi w Czechach.

Most Karola, Zamek na Hradczanach, Katedra Św. Wita, Złota Uliczka, Ratusz Staromiejski i Rynek Starego Miasta oraz Ogród i Pałac Wallensteina, to tylko nieliczne atrakcje jakie mogliśmy podziwiać.

Dwa dni spędzone w Górach Stołowych na wędrówkach pieszych po Górach Sowich, Szczelińcu i Błędnych Skałach to wrażenia, które pozostaną w naszej pamięci na długo.

Ostatniego dnia w drodze powrotnej zajechaliśmy do Polanicy Zdroju, gdzie w Parku Zdrojowym mogliśmy podziwiać piękno natury, Promenadę i Pijalnię Wód, jak również rozegraliśmy partię w szachy na bardzo dużych pionkach.

Twierdza Kłodzko i podziemne labirynty pod miastem były ostatnią atrakcją pięciu intensywnych, ale jakże cudownych i niezapomnianych dni.

Dziękujemy!!!

Serdecznie dziękujemy Panu Wójtowi Gminy Kadzidło Dariuszowi Łukaszewskiemu za okazaną życzliwość.

Serdecznie dziękujemy sponsorom, którzy wsparli nas finansowo, dzięki nim mogliśmy dużo więcej zobaczyć. Są to:
- firma SIZER
- firma OSTRADA
- firma SADOWNICZY
- Ubezpieczenia Krzysztof Duszak w Kadzidle.

---------------------------

Zdjęcia

--------------------------------------------------

::: Kliknij tu, aby przejść do strony głównej